Part Of Me

Part Of Me

Monday, February 14, 2011

adakah saya minat blog?


entry sebelom ni mengatakan saya tidak minat blog..so apa yang aku tengah buat ni? am i blogging right now? dont have any idea. disebabkan follower da empat orang..kira up la tu dari sebelum ni seorang je..2 tahun kot dia sorang je follower aku..

actually sepanjang tidak berblog ni aku suka baca blog orang..selalunya jadi silent reader je sebab malas nak komen. minat membaca je kot masa tu minat menulis (eh eh ) menaip belum ada lagi..'

semangat baru berblogging.. cuba untuk tidak menggunakan singkatan ringkas sebab ikut cara hanis zalikha. bila baca blog orang tanpa shortform2 ni senang nak baca? rase macam bahagia je. tu yang aku rasa la..kalau korang tak rasa cuba hentak kepala kat dinding then baca blog yang mempunyai tulisan se creative yang boleh.mesti korang pening kan?ha kantoi kalau korang tak buat pun korang dapat bayangkan bukan? so my advice cube ok? (cube hantak kepala maksud aku)

ok la nak cerita apa pun tak taw lagi..kita tengok la sama ada semangat blog masih ade atau tidak..kalau cerita aku ni macam bosan bagitahu je aku simpan dalam blog je tak simpan dalam hati pun..hehe..


tatapan gamba kali ini: adalah...



saya suka makan strawbery sebab dia sedap dan masam2..



p/s : yanie tak tahu macam mana nak tuka jenis font ni..




2 comments: